dinsdag 8 oktober 2019

In the Spotlight: puur Natuur



Dit kaartje heeft als basis een stuk crumb cake van 19,5 cm bij 21 cm en is door midden gevouwen tot een langwerpige kaart.
Hierop heb ik een stuk Seaside Spray cardstock gemat.
De beide ovalen zijn gestanst met de layering ovalen dies (141706)

Eerst heb ik licht de omtrek van de grootste ovaal op het witte cardstock overgetrokken , zodat ik een richtlijn had voor het plaatsen van de stempels.
Willekeurig heb ik met crumb cake en Seaside Spray de desbetreffende blaadjes gestempeld.
Daarna heb ik van de thinlits in dezelfde kleur cardstock nog wat blaadjes uitgestanst,  voor een leuke toevoeging.
Wat leuk is aan de thinlits van deze set is dat er een aantal tussen zitten die alleen een afdruk maken in het papier. Met de andere stansjes kun je deze weer uitstansen wat een bijzonder effect geeft!

De tekst komt uit de Nederlandse stempel set "door dik en dun", dit is een van de SAB sets geweest van afgelopen jaar!

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer wat meer inspiratie heb kunnen geven voor deze diverse set!

Creatieve groetjes
Jolanda 

Geen opmerkingen: