vrijdag 2 september 2011

Vakantie layouts

Ik ben begonnen met het scrappen van mijn vakantiefoto's. Als ik dit niet nu doe, dan blijft het liggen en wordt er vervolgens helemaal niets mee gedaan. Erg hé.
Ik had in eerste instantie nog het idee om zo'n kant en klaar foto-boek te bestellen bij de Hema of Kruidvat, maar bij nader inzien vond ik het toch leuker om het op de ouderwetse manier te doen ;-)

Ik ben eens gaan rondneuzen in het grote aantal sketches wat ik de loop der jaren verzameld heb, op zoek naar een 3 tal sketches die ik in het album doorlopend kan gebruiken.




Deze zijn het dan uiteindelijk geworden.
Eentje voor meerdere foto's, eentje voor De Ultieme foto :-) en eentje met 2 foto's erop

Dit is wat ik er tot nu toe van heb gemaakt:

Onderweg, een toepasselijke titel :-0
We waren vroeg vertrokken en dit was eigenlijk onze ontbijt stop. Je ziet aan Sanne dat ze nog niet helemaal uitgeslapen is ;-)


Ergens achter München (voor de precieze plaatsnaam zou ik mijn vakantie-dagboek erop na moeten slaan) hebben we een nachtje gestaan voordat we verder reden naar onze eindbestemming. Bij die camping was een groot meer. De meiden staan hier op een gammele aanlegsteiger, hopende dat moeders snel de foto zou maken zodat ze er weer af konden rennen ;-)


Op de camping moesten we een badmuts dragen als we in het zwembad wilden zwemmen. Dat wisten we al van te voren, dus we hadden ons al badmutsen aangeschaft. Bij aankomst werd dit ons ook nog eens duidelijk gemaakt door de Nederlands sprekende beheerder van de camping. Alleen Peter had geluk, die had namelijk voor vertrek een kaal koppie laten aanmeten (door moi) en hoefde dit hoofddeksel niet op. Maar.... als hij nou ergens anders veel haar had, dan kreeg hij een vuilniszak om. Grote hilariteit bij de meiden ;-)

Ik heb als basis een vel cardstock gebruikt en ben van daar uit verder gegaan. Papier van onderweg is van Making Memories en van beide andere layouts is van basic Grey Max&whisker (achterkant)De tekst op "familie badmuts" is met een eigengemaakte rub-on aangebracht.

Bedankt voor jullie bezoek en tot de volgende keer ;-)

2 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtige lo's zijn dit, en helemaal met je eens dat als je het niet meteen doet het blijft liggen

anja zei

he meid ziet er veel belovend uit.
zal he wel snel in het echie zien.
liefs an