zondag 4 september 2011

KD#78 kaart met kadootje

YOEHOE!!! Ik heb de vorige challenge gewonnen!!!! Dank je wel dames voor het stemmen op mijn kaart!

Deze week bij de challenge op het Nederlandse challengeblog van Karen's Doodles is het de bedoeling dat je een cadeauset maakt. Een kaart en een kadoo(sje) waar op beide dezelfde digi gebruikt is.

Nou hoop ik dat mijn tante momenteel aan de koffie en vlaai zit met haar visite zodat ze dit nog niet ziet, maar goed ik ga er toch zo heen, dus ze krijgt het dadelijk toch in het echie te zien. Maar deze challenge gaf mij wel de gelegenheid om dit voor haar te maken:



Het patroon voor het doosje komt uit de 2e editie 2011 van magnolia INK magazine. Ik heb met een nesti een frame uitgestanst en daar een transparante sheet achter geplakt. Het doosje is gevuld met allemaal bloemetjes in de kleuren van het doosje.
De digi die ik gebruikt heb is Silly fun.
Papier is van basis Grey Max & Whisker.
Bloemetjes komen van Boekenvoordeel, blaadje is een stans van Quickutz




Dank jullie wel voor het bezoekje aan mijn site.
Tot de volgende keer.




8 opmerkingen:

Chantal zei

Hoi Jolanda,

Ik kwam via Karen Doodles op je blog terecht en wat een leuke set heb je gemaakt! Je andere kaartjes vind ik ook super, dus ik ben volger bij je geworden :)

Groetjes,
Chantal

Petra zei

Wat een mooie cadeauset is dit geworden, mooi in herfstkleuren.
Daar is je tante vast blij mee!
Leuk dat je meedoet.
Groetjes Petra (KD NL)

scraphobby zei

nou Jolanda in het echt is hij veel mooier,de bloemetjes zijn zeer welkom,en de centjes kan ik lekker besteden in mekka,
ik ben er heel blij mee,maar dat wist je al.
dikke kus Tante Marian

Renata van Miltenburg zei

Wat een geweldig cadeautje! Ik begrijp waarom Marian er blij mee was! Wat leuk die bloemetjes in de kleuren van het doosje. De digi is onwijs leuk gekozen en de tekst vind ik helemaal geweldig daar bij!! Die ga ik zeker een keer van je lenen :)

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Tinie zei

Mooi giftsetje heb je gemaakt!! Leuk dat je tante er blij mee was!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

anja zei

heel erg mooi,leuk dat je meedoet.
ik heb het uiteraard al gezien ,liefs An KDDT-NL

April zei

Really cute and great box! You did a wonderful job!

Fleur zei

What a cute card, gorgeous papers
Thank you so much for entering our challenge at Basic Grey this fortnight, good luck & hope you’ll join us again!
Hugz Fleur xXx