dinsdag 23 maart 2010

Verjaardag's kaartje/Birthday card

Ik loop een beetje achter met het posten van mijn kaartjes hier op mijn blog, maar je hebt er na deze nog 2 tegoed ;-)
Dit kaartje maakte ik voor Ferry, de jongste zoon van mijn nichtje Anja. Ik vond hem erg leuk geworden al zeg ik het zelf.
Ik heb weer eens gebruik gemaakt van een digi stempel en deze keer eentje van Mo Manning.Papier is van....... Basic Grey uiteraard (lime Rickey). Ideaal papier voor jongenskaarten vind ik!
De tekststempel is van een setje welke ik gekocht heb bij de Action. € 1.32 per set en het zijn er 6. Voor iedere gelegenheid wat. Dus dames, rennen.......
pst..... in 't Loon in Heerlen zijn ze niet allemaal meer verkrijgbaar. Ik ben daar geweest HAHA

I'm running a bit behind with the posting of my cards here on my blog, but you still have at least two to go after this one ;-) So come back soon.
This card I've made for Ferry, the youngest son of my niece Anja. I'm quit pleased with the way it turned out.
I've used a digi stamp once again and this one is from Mo Manning.
Paper is from........Basic Grey ofcourse (Lime Rickey) Ideal for boys cards.






1 opmerking:

Marlies zei

Wat een snoepie! Hier mag je met recht trots op zijn!

Groetjes, Marlies