maandag 29 maart 2010

Karen's Doodles Challenge week 3

Eigenlijk had ik niet mee willen doen met de 3e challenge. Ik heb niks met Pasen en voor de lente had ik geen leuke digi om te gebruiken tot Karen zo vriendelijk was om deze digi als haar verjaardagscadeautje te plaatsen op PCP.
Ik had nog nooit een "Easel" kaart gemaakt en zag in de laatste Cards Only leuke voorbeelden hiervan staan en dit inspireerde mij tot deze kaart.

I didn't wanted to participate in the 3rd challenge as I have nothing with Easter and I didn't had a nice digi to use for Spring. But then Karen was so kind to post a Free birthday Digi on the PCP group so I took my change and made this Easel Card. I've never made one before, but in the Cards Only there was a whole articel on this cards and that inspired me to make this one.





Van de zijkant gezien/sideway

Papier/paper: Basic Grey June Bug
Cricut
Karen's digi: Flower Girl


12 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig is die in die bloemvorm, en ik heb ook niet echt iets met pasen

scrapdictive zei

Hey naamgenootje,

Wat een leuke kaart heb je er van gemaakt. De vorm vind ik geweldig.

Toodles,
Jo

Unknown zei

Hij is geweldig geworden! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Bernadet zei

wat een prachtige easel card heb je gemaakt Jolanda!! Ik vind die bloemvorm zo leuk.
Succes bij Karen's Doodles NL

Jolara zei

wat leuk geworden ! GR JOyce

nicolet zei

Ondanks dat je niet zoveel met paaskaarten hebt, heb je wel een hele mooie easelkaart gemaakt!! de bloemvorm is schitterend!!
Groetjes Nicolet, Karen´s Doodles NL

stempelfeest zei

Hoi Jolanda,
Wat een leuke kaart zeg! Leuk dat je meedoet met Karen's Doodles NL.
Groetjes Mariska

coby zei

Wat een heerlijke frisse easelkaart geworden, leuke vorm ook .

Super dat je meedoet met Karen's Doodles NL

groetjes coby

majo zei

Wat een pracht kaart, heb hem idd zien staan in de cardsonly. Leuk hoor die bloem.
Ik doe voor de eerste keer mee met de uitdaging.
Best spannend hoor. Succes!!
Groetjes Majo

Renata van Miltenburg zei

Wat een prachtige easelkaart! Erg leuk die bloem, past ook perfect bij deze Freebie!

Liefs van Karen's Doodles NL!

Renata

scraphobby zei

leuk kaartje heb je er mee gemaakt Jolanda .
liefs tante marian

Marlies zei

Wat een leuke vrolijke kaart is dit geworden. Veel succes!

Groetjes, Marlies