donderdag 11 december 2008

Wedding card/Trouwkaart

The sister of our ex-neighbours is getting married tomorrow. I made them this card :)
Papers are from Basic Grey Wassail (beautiful wallpaper as it is :)- ), I tear them a little, and go over it with a coffee coloured inkpad to make it "old" (something new, old and blue wasn't it?). The printed image is from Precious Moments. I tear that too and made it an old look with the same inkpad. I coloured them with pencils and gamsoil. The flowers are from Artemio and the little white roses.... I don't know. Have to check the package for that :)
The sentiment is from a clearstamp from Kars.

Het zusje van onze "ex" buren gaat morgen trouwen. Ik heb deze kaart voor hen gemaakt :)
Het papier is van Basic Grey, Wassail (prima ook voor behang :)- ) Ik heb het een beetje gescheurd en bewerkt met een inktpad (coffee van Archivel) om het een beetje oud te maken (iets ouds, iets nieuws en iets blauws was het toch?) Het afdrukje is weer een van mijn gedownloade Precious Moments plaatjes. Ook deze heb ik gescheurd en bewerkt met het inktpad, ingekleurd met potloden en reukloze terpentine en de doezelaar. De bloemen zijn van Artemio, de witte roosjes.......ik zou het even niet zo snel weten. Zou ik voor op het pakje moeten kijken :)
De tekst is een gedeelte van een verjaardagsstempel van kars.



Geen opmerkingen: