maandag 8 april 2013

Kaartje of toch mini???

Dit projectje gaan we donderdag 18 april a.s. maken in de Demo/workshop van Stampin' Up.
Het "origineel" komt van mijn lieve stampin' Up collega Moon Hulsman en van haar mocht ik dit uiteraard gebruiken voor een van mijn workshopavonden ;-) Thanks Moon!






Heb je ook interesse in een workshop, demo of party bij jou thuis. Mail me dan even op scrappingjol@home.nl
Uiteraard kan ook besteld worden rechtstreeks uit de catalogus. Klik op een van beide foto's in mijn sidebar en je komt rechtstreeks in de brochures terecht. Mail me artikelnr., omschrijving en blz. nr. door (en vanuit welke catalogus het komt), dan krijg je van mij een bevestigingsmail met het bedrag. Zodra dit op mijn rekening staat worden de producten besteld en geleverd.

Bedankt voor het langskomen...


2 opmerkingen:

nicolet zei

Prachtig Jolanda!
Groetjes Nicolet

jolanda zei

mooie creatie