zondag 16 december 2012

December Daily dag 7 t/m 9


DAG 7


 Bij sommige pagina's heb ik klein tussenstuk toegevoegd, met de datum erop. In dit geval heb ik ook nog wat sneeuwvlokken geëmbossed en een sneeuwpop.

 Het had gesneeuwd vannacht. Niet dat ik daar zo blij mee was, want ik ben niet zo heel erg dol op sneeuw, maar de witte van ons des te meer. Als een jonge dolle hond sprong hij door het witte spul, pootafdrukken achterlatend in de sneeuw. Gek beest ;-)

DAG 8




Weer zo'n last-minute gedachten van mij om dit jaar weer eens een fotokaart te maken voor Kerst. De kids de jassen aan, mutsen op die ze van hun tante Janine hebben gekregen vanuit Noorwegen en een fotosessie in de tuin.



DAG 9
                                   


De kerstmarkt bij onze Harmonie. De laatste 3 jaar heb ik mijn eigen tafel. Deze keer met een enorme hoeveelheid boeken, spellen en zelfgemaakt spulletjes. Mag niet klagen over de omzet, dit gaat weer in mijn potje ;-)

Bedankt voor jullie bezoek.
Dat 10 t/m 12 volgen morgen


1 opmerking:

scraphobby zei

hallo Jolanda je boekje ziet er erg leuk uit.
groetjes Tante Marian