vrijdag 18 november 2011

Get wel soon

Voor een collega van ons rayon heb ik deze kaart gemaakt. zij is ernstig ziek en moest deze week geopereerd worden. Hoe kun je dan iemand een hart onder de riem steken door een mooi kaartje te sturen zodat ze weet dat je aan haar denkt.


Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van Pink Paisley (Queen Bee). Het stempelafdrukje heb ik van mijn nichtje Anja gekregen. Ik vind deze Magnolia zo leuk!! Ik heb van haar ook nog dokter Erwin gekregen. Die ligt klaar op mijn bureau, maar ik moet eerst nog wat kerstkaarten bij gaan maken.
Ingekleurd met derwent potloden

Dank jullie wel voor het langskomen!

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schatje, prachtig in die vrolijke kleurtjes, daar knapt ze hopelijk snel van op

Chantal zei

Idd erg mooi zo in deze geel/bruintinten!

Groetjes,
Chantal

anja zei

graag gedaan en ik stempel wel hoor.
leuke kaart trouwens.
liefs Anja