maandag 31 mei 2010

haloween

Deze Layout hangt al een tijdje bij mij op mijn scrapkamer(tje). Het was eigenlijk een Layout voor een secret scraplift bij Pimp-a-Pumpkin, maar ik heb begrepen dat door omstandigheden deze lift geen doorgang meer heeft. Tja, jammer. Maar ik wil jullie toch mijn project laten zien ;-)
We mochten n.a.v. een sketch een layout maken

This Layout hangs in my little scraproom for a while. I was intend to be a layout for a secret scraplift, but I've understood that the lift has been cancelled on personal issues. Too bad, but I wanted to show you what I've made out of it.
We had to make a Layout with the following sketch


Dit is de sketch/this is the sketch


En dit is wat ik er van gemaakt heb/and this is what I've made out of it




Papier/paper: Basic Grey Erie

5 opmerkingen:

greet zei

Heel erg mooi hoor! zo zijn foto's een mooie herinnering.
groetjes Greet

*Ellen* zei

prachtige griezelige lo hihi is dit

Riet zei

Prachtige layout Jolanda.

Liefs riet.

scraphobby zei

leuke layout Jolanda.
liefs tanta Marian

Pimp-a-Pumpkin zei

Hij is leuk Jolanda!
Hoezo heb je hem niet geupt in de galerij! Doen, is leuk! :)