maandag 11 januari 2010

December Daily 2009



Dit is mijn december Daily voor 2009. Ik hoop dat jullie de diashow wel kunnen zien, want om een of andere reden kan ik dat niet :( Moet toch eens gaan zoeken waar het dan fout gaat op mijn computer.
Maar goed, het waren zoveel foto's, december is natuurlijk errugh lang!!

This is my December Daily for 2009. I hope you can see the slideshow as I can't. I don't know what it is on my computer, but some vieuwers are enabled and I don't know how to undo that.
Well, it were so much pictures, december is quit long and there loads that happend!!


Ik vond het erg leuk om te doen. Ben nu plannen aan het maken om een jaar-overzicht te maken, maar dan uiteraard niet over iedere dag. Jee, wat een dik boekje zou dat worden zeg!!
Het idee van de vorm van het boekje heb ik van Anja van Dijk. Zij gaf mij nml haar CJ en deze had ook deze vorm. Ik vond het zo leuk dat ik besloot dit voor mijn DD te gebruiken (Cricut: Accent Essentials Shadow 48)

It was a nice book to make. I'm planning to make a year in revieuw, but not everyday. Wow that would make a very thick book!!
The idea of this shape I had from Anja van Dijk. She gave me her CJ and that had this shape. I liked that very much so I decided to use it for my DD (Cricut: Accent Essentials Shadow 48)

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

dat ziet er prachtig uit en ik kan hem zien hoor

Sinikka zei

Ik kan je slideshow ook zien en heb ook genoten van de rest van je blogje. Leuk om er eens doorheen te lopen. Heb heel wat leuke dingen gezien.
Ik wilde bij deze even bedanken voor het leuke berichtje wat je bij mij had achtergelaten.
Grappig dat we zo kort bij mekaar in de buurt wonen.
Groetjes Sinikka

jandokan zei

Leuk dat je door mij geinspireerd werd :D
is erg mooi geworden!