dinsdag 19 mei 2009

Geslaagd/Graduation

WAARSCHUWING: EEN LANG BERICHT
WARNING: A LONG POST

Bij ons op het werk hebben we een thema wand. Hierop worden de desbetreffende producten gehangen die bij dat thema horen, zodat de klant niet de hele winkel hoeft door te struinen om het te vinden. Vanaf gisteren was dat "GESLAAGD" De examens zijn weer in volle gang en er zullen - hopelijk - weer vele geslaagd kaartjes door de postbodes bezorgd worden.

At the job we're having a moodboard for special occasions. We will hang all the products that are connected with that occasion, so our custumor has everything he/she needs in one space. Since yesterday we had the "GRADUATION" board. The exams are on now and - hopefully - a lot of Graduations cards will be delivered by the mailman.

Uiteraard werd ons dan ook gevraagd om wat voorbeelden te maken die aan de takken gehangen kunnen worden.
Dit zijn ze van mij.....

Ofcourse we had to make some examples of those cards to expose..
These are mine......



Geinspireerd door een van de kaarten uit Cards-Only
Inspired from one of the cards at Cards Only

Paper: Basic Grey Lime Rickey
Stamp: Prima Owl
Sentiment: Artemio text stamps
Flower: Prima
Button, eyelet and ribbon from own stash



Een "simpel" kaartje. Een rode basiskaart waarop een wit en blauwe reep geplakt is om zo de nederlandse vlag te creƫren.
A simple card. The basis is a red card 15x15 cm. With a white and blue stroke on it to create the Netherland flag

Paper: Papicolor
Stamp: Morehead and Artemio
Flowers: Prima



Eigenlijk wilde ik met dit kaartje een "gezakt" kaartje maken, vandaar ook de sombere kleuren. Maar toen ik het idee met Peter (mijn hubby) deelde werd het meteen de grond in geboord :)En ik luister altijd naar mijn mannie (ahum) en daarom is het toch een geslaagd kaartje geworden :)
I wanted to make a "failed" card with this one, that's why the colours are so blue. But when I chared the idea with Peter (my hubby) it was thrown in the paperwast basket inmediately :) I always listen to my hubby (allright) and that's why it became a "Graduation" card afterall :)


Dit is de binnenkant. Op diverse blogs kom ik de meest mooie kaarten tegen en de meesten versieren ook de binnenkant. Nou doe ik dit normaal gesproken nooit, maar je bent nooit te oud om te leren :)
This is the inside of the card. I move around loads of blogs with the most beautiful cards you can imagine. Most of them are decorated in the inside too. I've never done that but one's never to old to learn :)

Paper: basic Grey
Stamp: Morehead
Sentiment: selfmade rubon



7 opmerkingen:

anja zei

sinds wanneer luister jij zo goed??hihi ook alleen als het uitkomt hahahahahah.maar eerlijik is eerlijk stuk voor stuk super kaartje.had uil ook al klaar liggen maar die van dat ventje met geslaagd ,,die heeft mijn hartje gestolen,toeval dat ik zo meteen even de stad in moet..kus an

Marlies zei

Superleuke kaarten, Jolanda. Leuk idee om de uil voor een geslaagdenkaartje te gebruiken. En het versieren van de binnenkant van een kaart is een prima idee. Meestal zijn mijn kaarten toch al zwaarder dan 20 gram, dus voor de portokosten maakt het dan ook niet meer uit.

Groetjes, Marlies

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ik luister altijd naar mijn man. Of althans ik geef hem die indruk HAHAHAHA.
Ze zijn inderdaad leuk deze nieuwe Moreheadjes. Ik heb ook het bruidspaar gekocht, ook zo super!!!

Enne Marlies, ik ga ook altijd over de 20 gr. heen. Kost me een fortuin aan postzegels, maar wat blijft het leuk om een zelfgemaakt kaartjes te krijgen toch??

Groetjes,
Jolanda

Riet zei

Wat is dit allemaal prachtig gemaakt allemaal Jolanda.
.

Liefs Riet.

scraphobby zei

super mooie kaartjes Jolanda.liefs Tante marian

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Absolutly gorgeous cards Jolanda, love all your cards because they are all different and unique. stunning work.
Take care
Claudiax