zondag 29 maart 2009

Pimp-a-Pumpkin's Scrapevent

Vandaag was het dan eindelijk zover. Veel voorbereiding. last-minute geregel maar het stond er : HET 1e LIMBURGSE SCRAPEVENT

Vanmorgen ging al vroeg de wekker. Ik heb wel een paar keer gecheckt of ik hem op tijd had staan en of de tijd wel vooruit gezet was. Daar moest natuurlijk ook rekening mee gehouden worden :) Ik zou Suzanne nog even oppikken en dan op naar de locatie. Het grotius college in Heerlen.
Hier hadden we een hele school tot onze beschikking waar we deze dag konden doorbrengen.
We hadden ons kampement opgezet in de kleine aula waar we 4 hoeken hadden gecreƫrd om de workshops te houden. De winkel werd in het midden gezet en werd al meteen druk bezocht.
We hadden 4 workshops. De hotfix workshop, mini-boekje met porcelein papier van basic Grey, Distress workshop en Ranger Technieken. Deze laatste mocht ondergetekende geven.
Ik vond het heel leuk om te doen, ondanks dat ik zelf een andere workshop voorbereid had nml. die van de hotfix




Omdat je aan de andere kant van de tafel staat krijg je natuurlijk heel weinig mee van wat er aan de andere tafels gebeurd. Maar wat ik zo rond om mij hoor is het iedereen wel goed bevallen. Het is ook leuk om de mensen in "levende lijven" te ontmoeten die je alleen maar van een foto kent uit het forum.
Vond het ook leuk om mijn mede desingteam leden eens in het echt te ontmoeten :)

Het was een enerverend dagje. Ik ben dan ook totaal K.O. Ik voel m'n benen niet meer, ben net al zeker 4 x op de bank in slaap gevallen en daarom ben ik maar ook snel dit berichtje gaan typen want anders staat het er morgen nog niet op.

Er zijn heel veel foto's genomen - helaas ook van mij :( - en die zullen nog online geplaast worden. Hoe is nog niet bekend. Zodra ik dat weet zal ik uiteraard een link plaatsen.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen zich geamuseerd heeft en ook geleerd heeft van de workshops die gegeven zijn :)
En wie weet hopelijk tot een andere keer :)


2 opmerkingen:

anja zei

van jou workshop heb ik het meeste geleerd"geproefd"was heel leuk om te doen en ja jij was gewoon mijn favoriet?? mijn verslag volgt hoop ik straks .kus An

scraphobby zei

hoi Jolanda ja het was wel leuk maar inderdaad jij was ook mijn favoriet met uitleg en alles,veel van geleerd en geproefd om weer eens met ander materiaal te werken.gr Tante Marian