zaterdag 24 januari 2009

Magnolia's stay cute/magnolia's blijven leuk

A card with a cute Tilda on it stays cute. I'm making a booklet for Valentine and had some leftovers of which I made this card. I used stickles for her wings
Coloured with Derwent colourpencils, gamsoil and the paperpencil.
I haven't put a sentiment on the card, don't know yet for which occasion I'm going to use it :)

Een kaartje met de leuke Tilda erop blijft leuk. Ik ben een boekje aan het maken voor de Valentijn en ik had nog wat papiersnippers waarvan ik deze kaart heb gemaakt. Ik heb stickles gebruik om haar vleugeltjes te laten glitteren.
Ingekleurd weer met de Derwent potloden, reukloze terpentine en een doezelaar.
Ik heb nog geen tekst erop gezet. Weet nog niet waarvoor en voor wie hij gaat worden :)


Paper: SEI, Best Creations Inc
Stamp: Magnolia
Flowers: prima's
Pin: selfmade :)



Geen opmerkingen: