zondag 18 mei 2008

op de valreep nog wat communiekaartjes

Nog even plaatsen en dan ga ik echt naar bed, want het is vroeg dag vandaag :) Sanne doet nml. haar communie.

Uiteraard wilde ze haar klasgenootjes ook een kaartje geven en dus ging mam aan de slag. Ik had hier ruimschoots de tijd voor, maar aangezien ik die nooit gebruikt (die tijd) heb ik alle kaarten vanavond (lees: gisteravond) gemaakt.
Dit zijn de meiden kaarten geworden:

Deze kaart is gemaakt van een groene basiskaart, blokjes designpapier waarbij bij de oranje de cuttleburg is gebruikt. Het hartje is uitgesneden met de Cricut, doodling is eigen fantasie :)


Weer de groene basiskaart, Designpapier weet ik even niet meer, lint en een stempel van Magnolia


Een transparante sheet heb ik in tweeën gevouwen. Hier zit design papier van S.E.I. overheen. Het stempelafdrukje is er weer eentje van Magnolia. De kaart is verder opgevrolijkt met Prima's


Weer een transparante kaart ditmaal met een cuttlebugmal "Hartjes" bewerkt. Het grote hart is met de Cricut uitgestanst en het lint is van de Kruidvat.



Knutselgroetjes van

Jolanda

Geen opmerkingen: