vrijdag 2 mei 2014

More Weekly Deals

Hallo allemaal,
Iets later dan jullie gewend zijn, maar ik ben gisteren pas terug gekomen van een mooie en zonnige korte vakantie naar Barcelona, en ondanks dat ik daar WIFI had, ging het niet zo soepel om op mijn blog een berichtje te plaatsen met foto's '-)

Maar hier zijn ze weer. De Weekly deals van deze week. Tot dinsdagavond kunnen ze besteld worden. Komende zondag 4 mei gaat er weer een verzamelbestelling de deur uit, dus als je voor zaterdagavond 20.00 uur je bestelling en betaling aan mij hebt doorgegeven gaat deze nog mee met de verzamelbestelling. (verzendkosten zijn dan voor mij)
Mocht je nu voor € 75.- of meer bestellen krijg je nu ook nog een gratis nieuwe stempelset erbij (tot de voorraad strekt)
Kijk voor meer details even in mijn bericht over de Polymere stempels!!


En voor de liefhebbers van deze Weekly Deals, ze gaan in de maand mei gewoon door!!
Geef je bestelling door op scrappingjol@home.nl als je met de verzamelbestelling mee wilt doen, je kunt hier ook direct je bestelling plaatsen op mijn webwinkel




Geen opmerkingen: